خبری جانسوز( وفات مرجع عالیقدر حضرت ایت الله العظمی سید یوسف مدنی تبریزی(ره)

 

                                                         بسم الله الرحمن الرحیم 

 با سلام

 

با عرض تسلیت خدمت شما دوستان عزیز در این چند روز که در کنار شما عزیزان نبودم مرا ببخشید زیرا مرجع تقلید من حضرت ایت الله العظمی سید یوسف مدنی تبریزی (ره) به رحمت خدا رفت و من درگیر مسئله هایی شدم حالا از امروز سعی می کنم وبلاگ را بروز کنم. 

 

                                               برای شادی روحش صلوات


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, ] [ 21:11 ] [ سید حسین موسوی انور ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 83250
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

ساعت فلش مذهبی
پیج رنک گوگل مهدویت امام زمان (عج)
برای دریافت کد نوا کلیک کنید

معبر سایبری منتظران مهدی